FoodPrint míří na Algarve design meeting do Portugalska

FoodPrint – název v sobě spojuje významy JÍDLA, potravy a se slovem TISK pak odkaz na moderní digitální technologie tisku, dvojrozměrné, i ty nejaktuálnější 3D. Lehkou změnou výslovnosti pak můžeme v anglické zvukové podobě slyšet i význam STOPY, kterou člověk OTISKUJE do jím obývaného prostoru.

Foodprint hledá odpovědi na otázky, které téma jídla a jeho dopadu na náš život otevírá, v celém spektru designu, respektive ve všech jeho možných odvětvích. Právě za hranicemi jednotlivých specializací se mohou nalézat nová, překvapivá a revoluční řešení.

Obrazové vyprávění FoodPrint studentů 1. ročníku ateliéru Audiovizuální tvorba má svoji premiéru na vernisáži Algarve design meeting v portugalském Faru.

Zde můžete shlédnout pětici vydařených audiovizuálních děl.

 

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *